پاییز مبارک.....
دیوار
دنیایی که در آن شعر نیست،حتما چیزی کم دارد..
درباره وبلاگ


دیوار چیست؟ آیابه جزدو پنجره روبه روی هم اما بی منظره؟



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 557
بازدید کل : 143027
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1

ابزار رایگان وبلاگ

نويسندگان
عاطفه

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

 

 

   دلم برایت تنگ می شود در این هوای پاییزی   

 

 

 حتی، چای بهار نارنج  هم عطر پاییز را نمی برد

 

   به تو فکر می کنم و به لبخند هایی که نزده ای

 

   به هوایی که می آید

 

   به پاییز سختی که پیش روی من است

 

   دلم برایت تنگ می شود

 

   ساده، ساده، خیلی ساده، هر روز....!

 

سید علی ضیاء

 

 

 



ابزار رایگان وبلاگ

نظرات شما عزیزان:

پری
ساعت22:18---13 آبان 1393
خالی شدم از زندگی، از هرچه پایان داشت

حسی شبیه آنچه که یک جسم ِ بی جان داشت



می آمد و با هرقدم عطر تو می پیچید

لعنت به شهری که پس از تو باز باران داشت!



با حال آن روزم میان خاطرات تو ،

باران نمی بارید... ، اگر یک ذره وجدان داشت!



میشد بگیری دست من را قبل از افتادن

اما نشد..

تا من بفهمم عشق تاوان داشت



میشد ببندی زخم من را قبل جان دادن

افسوس... من را کشت آن دردی که درمان داشت!



من مرده بودم! مرگ با من زندگی می کرد

من مرده بودم.. مرگ در رگ هام جریان داشت



وقتی که برگشتی به من، در شهر پرکردند:

برگشتن جان پس به جسمی مرده ، امکان داشت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: